Allahkahretmesin1 Ayseygz bence ne olur ne olmaz bir acile görünmenize fayda var iğne vs yaparlar en azından
Ayseygz Allahkahretmesin1 her hafta iğne oluyorum zaten ve 2 gündür Pruloton iğnemi oldum daha fazla veremezler zaten teşekkür ederim düşündüğün
Mine9166 Ayseygz inşallah bende her lekelenmede çok telaşlanıyorum. Ama bazen böyle tahmin etmiycegimiz şeylerden kaynaklanıyor. Birde doktor ağrı olmazsa korkma gibi bir şey de söylemişti öyle hatırlıyorum.
Ayseygz Mine9166 aynen bana da ağrın var mı dedi ama psikolojik olarak ağrı yaratıyorum ama aslımda bir şey yok inşallah 🫣 kaygı bozukluğu olunca da artı bir telaş oluyor maalesef ama teşekkür ederim 🙏🏻
Yuliaece Ayseygz doktorla konustuysan sıkıntı yoktur biraz içini ferahlat bide stresten üzüntüden bişey olmasın zor zamanlardan geçiyor insanlar stres yapmamak çok önemli Allah yardımcımız olsun hepimizin