Skrn1 Anneolmak188 9 aydır kullanıyorum folik asit ve birçok vitaminini karşılayacak tam arkasında yazıyor içerikleri
Gns5501 Anneolmak188 22. Haftamdayım, doktordan omega3 istedim bana elenatal2 yazdı. İçinde bütün vitaminler var
Anneolmak188 Bebetlm Skrn1 Gns5501 Kardelenkardi Anladım canlarım bende 31 haftalığım bana verde 2 olanından 200 tl dediler bende dedim hani içinde ne var ne için 1-2-3 diye varya farkı merak ettim
Kardelenkardi Bende 18. Haftadayım 12. Haftadan beri elenatal 2 kullanıyorum içinde balık yağı omega 3 vs hepsi olduğu için doktor ayrı ayrı kullanmaktansa bunu tavsiye etti
nkizilates Anneolmak188 ya hamile kalmadan önce hamileyken ve doğumdan sonra olmak üzere 3 versiyonu var folik asit çeşitli vitaminler var bende 30.haftamdayım içiyorum canım doğuma kadar doğumdan sonrada elenatal 3 veriliyor sanırım