Emos07 bende de var 1 haftadır falan 23+4 benimde.
İki bacak arasında tuhaf bı ağrı yatıp kalkarken yürürken oluyor. Ama şiddetli degil bugün daha iyi mesela. Özellikle sabah yataktan kalkarken hissediyorumm..bende sormuştum burdan herkes normal dedi. 😊 Magnezyum u düzenli kullan 😊