Ben en düşük doz olan 50 mg dan vermiştim testi. Bir gece evvel gece 12 den sonra yiyip, içmeyi kestim. Zaten sabah 8.30 gibi ilk açlık şekeri ölçümü için kan verdim. Peşine çilekli gazoz tadında olan bu içeceği içtim. 1 saat olan sonra tekrar kan verdim ve işlem tamamlandı. Sanırım 2 den Fazla kan verenler yüksek doz yükleme yapılanlar. Bir kaç yerde daha okumuştum bu durumu