Kubratagram00 Öğretmenim yeni doğum yaptım ilk çocuk için doğum yardımı 300 lira alabiliyomusuz bunun için nereye başvuru yapmak gerekiyo bilgisi olan var mi
Zeynepozcan Kubratagram00 yanlış duymadıysam 6 ay sigortalı çalıştıysanız 12-13bin tl veriyormuş devlet, siz sigortalı çalıştınız mı?
Sellmaa_akk Kubratagram00 bugün duydum ben de önce nüfusa gidiliyormuş kimlik kartı çıkartılıp SSK ye gidilecekmiş onlar yönlendiriyormuş hocam
Kubratagram00 Zeynepozcan doğum yardımı veriliyomus çocuk yardımı harici onu merak ediyorum nereye başvuru yapmak gerektiğini öğrenmek istiyorum
Bngsrbz Zeynepozcan Bu memurlar için geçerli mi? Sadece özel sektör çalışanları sgkdan para alıyor diye biliyorum.
OZKUP453 Kubratagram00 bu 300 liralık yardımı devlet memurları da aliyor canim ben de öğretmenim ve aldım 2 yıl önce. Bebeğin nüfus kağıdı çıktıktan sonda sgk ya bildirmişti sanırım eşim. Sonra da PTT ye gidip ben almıştım direk