aaaa-123 Hanımlar merhaba 14 haftalık hamileyim. 6. Haftadan itibaren başlayan iştahsızlığım halen devam ediyor. Et tavuk.. asla yiyemiyorum, içim almıyor. Benim gibi olan veya böyle olup düzelen var mı?
Zeyneppp96 aaaa-123 21. Hafta olacak yarın benim de hala iştahım açılmadı normalden daha az yiyorum doktorum bebeğim sağlığı yerindeyse gerekli vitaminleri alıyorsan problem yok dedi ama iştahsızlık genel olarak benim de canımı çok sıkıyor
yasemin1622 aaaa-123 ben de öyleyim ilk 13-14 hafta çok kusma bulantım oluyodu şimdi azaldı eskisi kadar bulantım yok ama et tavuk balık yerken tiksiniyorum sırf vitaminini almak için yemeye çalışıyorum ama yedikten sonra genelde çıkarıyorum 🤢 17. hafta bitmek üzere bu arada
Sevvalyel Bende 13.haftadayim ve nerdeyse gün içinde hicbisey yiyemiyorum sinirden oturup ağlıyorum bazen hiç gecmiycek gibi geliyor umarım geçer bı an önce