Melek___ 30. haftadaki kontrolümde bebeğimin tek böbreğinde genişleme görüldü. Bebeğim erkek ve erkeklerde çok sık görülen bir durummuş. Çoğunlukla doğuma kadar kendiliğinden geçiyormuş. Eğer geçmezse doğumdan sonra düzenli kontrol etmek gerekiyormuş. Bir kısmı sünnet olduktan sonra yine kendiliğinden geçiyormuş. Geçmeyenler için de başarı oranları çok yüksek bir takım operasyon seçenekleri varmış. Ben hiç dert etmedim, inşallah kendiliğinden geçer bizimki de sizinki de. Geçmezse de gereken neyse yaparız öyle geçer ☺️ Allah daha büyük sorunlar vermesin inşallah. Bunu hallederiz ☺️