Seyma_ Kaderburr 36 yız diş eti şişmesi diş eti kanaması diş problemleri bir haftadır canımı alıyor😭 ve yururken iyice agrı hissediyorm kasıklarn hemen alt ksmında
Selenemesia Lisa aynı durumdayız benim de dün akşam nişanım geldi ama 39um.perşembeye kadar gelmeli gelmezse suni sancı vericem dedi doktorum
Minnosuveannisi Tosbik ayyyy son 8 gün 37 haftalık olduk bakalım 😂😂 keşke doğursam artık 😂😂 sen naptın ne durumdasın
Tosbik Minnosuveannisi yaaa bende artik bi dogursam modundayim 🤣 36haftalik olduk. 2hafta snra dogum var. 9ay bitmedi bi türlü. Hamileliğe de bedelli getirilsin!! 😀.
Minnosuveannisi Tosbik 1 haftacık var aramızda çok sevindim adına inşallah hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde alırsın kovalına kuzum benim 🙏🏼🙏🏼 Bu bekleyişler en güzel bekleyişler boşver bedelliyi 😂😂
Bulutunannesii [bilinmeyen] ben hamileliğimi hiç ilişkisiz sıfır yürüyüşle tamamlamama ragmen normale cesaret edicem ama 38i geçerse tombik olucak o yüzden sezaryen. Korkma dua et hakkımızda hayırlısı :))
Tosbik Minnosuveannisi amiiinnn canim benim. Hepimize sagliklica kucağımıza almak nasip olsun 🙏🤗.. Dogurdugunda deneyim ve tecrubeni buraya yazarmisin :)
Minnosuveannisi Tosbik tabiki yazarım yani yazabilecek duruma geldiğimde yazarım ilk gün olmasa bile 2-3 gün sonra mutlaka yazarım ❤️🙏🏼
Aysi Son 4 gun hala bekliyorum dun 2 sm acıklık wardı sonra azcık kanamam oldu bugun tık yok of zamanda gecmiyor bu arada 12 kilo aldım bebeğin kilosu 3.400