Lisa Canım bende 36. Haftamdan beri aynı belirtilerle bekliyorum. Doktorum her an doğum olabilir bebek tamamen gelişmiş küveze gerek kalmaz demişti, ama 38+1 oldum hala gelen giden yok🤦♀️ aynı minik sancılar ve sürekli karın kasılmalarıyla 2. Haftam bitti, doğum sancısı gelecek diye bekliyorum ama gelmiyor ☺️☺️