Dilara012 o haftalar bende de çok oldu bel ağrısı aynı şekilde. Sonra kendiliğinden geçti sanırım bebek artık yukarıya doğru büyümeye başladığı için. Şimdi 33. haftadayım ve 1-2 haftadır aynı ağrı geri geldi bir süre ayakta kalınca başlıyor hemen. Yapıcak bir şey yok, hamileyiz olcak o kadar ☺️