Selam guzel Annelerim ve Anne adaylarim..
Nasilsiniz iyimisiniz?
Ben 1 sene icinde 3 kayip verdim simdi Allahima bin sukur bin sukur yine hamileyim cok yeni daha 5 haftalik. Okadar cok korkuyorumki anlatamam hergun dua ediorum kucagima alayim diye. Cok sacma belki ama sarki dinliorum cok hosuma gidio oynamak istiorum ama birden bi duraksama gelio ya bisey olursa diye. 1 kg dan fazla kaldirmaya korkuyorum hep yavas hareketler yapiorum.. ama icim cok rahat gonlum rahat.. Allahim kucagima almayi nasip etsin aminn!!♥️😔🌹🤲
Sevgiler Ebru