38+5 teyim arada yalancı sancılarım oluyor ama düzenli değil ..9 ayın verdiği psikolojik ve bedensel yorgunluktan dolayı artık doğmasını istiyorum hayırlısıyla tabiki ..doğumu başlatmak için neler yapabilirim ? Güzel annelerimin tecrübelerinden yararlanmak isterim 🧡🧡