Gulshanaslanova Merhaba arkadaşlar. Artık 5aylik hamilelikteyim. Don kan pıhtılaşmasının olduğunu söyledi ve karna yapılan iğne yazdı. Bu sorunla karşılaşan oldumu? Olduysa bu sorunun çözümü için neleri yemeğe ve ya yememeği dikkat etdiniz?
Busel Gulshanaslanova bende en başından beri kullanıyorum ama gıda yönünden bir kısıtlama hiç getirmedi doktorum normal yiyorum herseyi
arirangg Gulshanaslanova Ben hamileliğimin başından beri kullanıyorum. Doğuma kadar da kullanacağım ama ben hamile kalmadan önce biliyordum kan pıhtılaşması olduğunu. 5. Ayda nasıl fark edildi
Sellmaa_akk Busel nasıl farkettiniz pıhtılaşma olduğunu .benim bugün kaşığıma çok şiddetli ağrı girdi ordan bacağıma geçti basamıyorum sebebi bu olabilir mi
Busel Sellmaa_akk ben fark etmedim test yapıldı orada çıktı bunu sizin fark etmeniz imkansız bir durum belli başlı testlerin yapılması gerekli
Gulshanaslanova Sellmaa_akk hayır canım hiç fark etmiyorsun. Kandan test verdiğim için öğrendim bende yoksa hiss edeceğim bir şey yoktu