Derya042 Saniyebag bende sezeryan olacam 39 dolunca günü veriyorlar die hatırlıyorum üçüncü hamileligim arayı uzun tutunca unutmuşum 😁😁
Halimbey Saniyebag ben 36+4um şu an 38de alırız dedi. Zorunlu sezeryanim ama ben 37+5 37+6 gibi almasını teklif edeceğim kabul eder mi bilmiyorum 38+1 38+2 gibi alırız dedi