Esomom ben Kızılayın magnezyumu yüksek olanı alıyorum. Erzincan olanı. Valla diğerlerini yiyorum ama abartmadan. Pastırmayı almamaya çalışıyorum. Çünkü 1 kilo alsam oturur yerim 😂 ama bazen nefsimi köreltçek kadar alıyorum
Bu arada günde 1 sade soda içerim