Kızlar acil serklaj oldum 22+5 ikiz gebelik oksapar ve coraspirin kullandığım için işlem zor oldu kanama açısından 6 gündür hastanedeyim enfeksiyon varmış antibiyotik tedavisi görüyorum 10 güne tamamlıyoruz dedi doktorum hala kan geliyor pede çok yoğun değil ama geliyor surekli ne zaman biter acaba 😓