Bende perinatologa gittim benimde suyu. Sınırdaydı bende nasıl çogaltırım havuc suyu diyorlar filn dedim . Oda havuc suyu yuksek seker icerdigi icin hem seker yapabilir hemde karbonhitrat cok olur filn dedi . Tavsiye etmem dedi . Ama ben haftada bir yaptim yinede . 4,5 litreye yakinda su iciyorum şuan suyuma iyi dediler şükür