Merhaba anneler ve anne adayları bi. Sorum olcakti suan. 12 haftalik hamileyim ve folik asit. Olarak folbiol kullaniyorum onu kullanmaaya basladigimdan itibaren migrenim var ve cok agrimaya basladi basim agirmi. Geldi diye dusunuyorum boyle bisey yasayan varmi bikac gun. İcmeyip denemek istiyorum agriyacakmi diye bugun serum yedim biraz hafifledi