Selam hanımlar neredeyse 12 haftalık olduk ama Antalya da devlette bir türlü sabit bir doktor bulamadım hiçbiri içime sinmiyor uzman diye gidiyorum asistan çıkıyor asistanlardanda memnun değilim DEVLETTE memnun kaldığınız mutlaka şu doktorla görüşün dediğiniz bir doktor var mıdır acaba? İlk haftalarım riskliydi üniversite hastanesine gittiğimde farkedilmemişti fakat eğitim araştırmaya gittiğimde farkedilmişti bu yüzden doktorlara karşı ister istemez ön yargım oluştu daha önce de bir kaybım var sanırım onunda etkisi oldukça fazla