Sila66 Bende 3 aydır geçmeyen öksürük var bitkisel kullanmadığım hiç bisey kalmadı. Geçmedi. Doktorlarda başta hamileyim diye bisey vermedi .Artık nefes alamıyordum Sonuc bronşit olmuşum.Basta ilaç vermeyenler bir poşet ilaç tutuşturdu elime .6 tane iğne bir ventolin fısfıs ve balgam sökücü .Bakalim 3 iğnemi oldum baya hafiflemeye başladı öksürüğüm. Bu arada 31 haftalik hamileyim.