murvet-10 Kızlar 28 haftalık hamileyim yürüyünce karnım sertleşiyor bebek hep aynı yerde toplanıyor sizce normal mi bazen çok ağrıyor karnım . Neden olabilir bı bilginiz var mı?
Zeynayzey murvet-10 bende 29 haftalığım yaklaşık bir haftadır öyle karnım sert göbek deliğimin üst tarafına elleyince felan cankm acıyor orda toplanmış oluyor
ArvenMom murvet-10 20 haftada aynı sorunu yaşıyordum doktorum ilaç başlattı bebeğin eşi aşağıda olduğu için herşeyi yasakladı cinsel ilişki temizlik yemek vs yok sadece ye iç yat birde günde 15 en fazla 20 dk yürümek o kadar diğer herşey yasak
murvet-10 efeduru evde sıkıntı yok yürüyünce oluyor dışarıda genelde sizinde öyle mi kaç haftaliksiniz?
murvet-10 ArvenMom daha 1 hafta önce gittim hastaneye nst ye bağlandı sancı yokdu kasilman yok dedi erken doğum riskim var korkuyorum birazcık
Mervecimmmm murvet-10 karnın sertleşmesi bebeğin toplanması değil rahim kasılmasıymış daha yeni doktorumla konuştum yalancı sancılar dedi. Başka ağrıların da varsa magnezyum veriyormuş doktorunla konuş bence
tlhmrv murvet-10 aynı haftalarda bendede olmusti nst bağladı sancı cikmadj sonra doktorum doğum bı anda gerçekleşen bişey değil vücudun böyle böyle hazırlicsk dedi . Sadece sertlesmelwr kasılmalar düzenli mi mesele 5 dk bı geliyosa tehlikeli ama arada sırada oluyosa değil demisti
Seymakocabey murvet-10 benimde oyle oluyodu bebegim kanala girmeye calistigi icin oyle oluyomus erken dogmasin diyede nidicard diye bi hap var onu yazdi kullaninca eskisi kadar sertleşme suresi uzun degildi saniyeler icinde dagilirdi bebegim nefes alamazdim haşıl haşıl ötmeye başlardım 🫡
Ozlem77 murvet-10 bugün doktora sordum magnezyum eksikliğinden dolayıymış sade soda iyi geliyor tavsiye ederim normal