Kuzuletta Şuan 16 haftalığım ama kendime güvenemiyorum. Daha önceden tutan oldu mu, zor mu oluyor sizce 🫣
Alimenur Kuzuletta hepsini tutamasam bile bir gün tutup bir gün yemeyi düşünüyorum eğer gücüm yeterse tamamını da düşünüyorum inşallah şuan 22+5im o zmn 27 haftalık olcam
Aaaysee Kuzuletta bu tamamen bünyeyle alakalı bir sey,doktorum bana böyle giderse her şeyin iyi çok şükür ramazan da oruç tutabilirsin dedi 35 haftalık falan olcam sanırım oruçta ilk gün denicem kendimi dayanabiliyorsam tutucam kötü olursam tutmicam
1mucize Kuzuletta bende o zmn 30-31 haftalık oluyorum ama deneyeceğim inşallah olmasada bi gün tutup bi yemeyi düşünüyorum. ALLAHIM kolaylık versin herkese.
Esraguvennn Kuzuletta canım genel olarak önerilmiyor diye biliyorum. İstersen bir kaç gün dene. Ama benim ilk gebeliğimde sabah uzun süre aç kalinca resmen safra kusuyordum o yüzden hiç niyetlenmemistim.
Babyykmz Kuzuletta benim annem bana hamileyken 30 gunude tutmus simdiki aklim olsa tutmazdim diyor cunku benim bunyem o kadar zayifti ki doktor doktor geziyorduk atesli olmadigim igne yemedigim gun yoktu yillarca surdu bu durum belki 12 yil en son bir doktor hamilelikte iyi beslenememis veya oruc tutmus olabilir misiniz diye anneme sormustu oyle aklina geldi anneminde
poyrazin_annesi28 Kuzuletta Kendimi ve bebeği zorlamak istemiyorum. Zaten kullanmam gereken haplarım var. Çıkarsak inşallah borclarimi sonra tutucam
AzraFarah Kuzuletta 30 haftalığız ramazan da 34 falan olucam,dayanamam,bundan önce kazalarimi tuttum iyi geçti, küçüktü de zaman da kısaydı, şimdi zaman uzadı