Imom52 Bebeğim haftasına göre biraz geriden gidiyor doktor atak yaptırmamız lazım dedi kilo alması için ne yemeyelim yardım edin lütfen 😔
Mervebtnrr Imom52 arkadaşın dediği gibi onları sürekli tüketirsen ise yarar bnde muzu çok yiyorum bide cici bebe buskuvisi aldiriyomus ama ben yemedim yağlı büsküvi olduğu için bana daha çok kilo yapar sen dene istiyosan ise yariyomus sütün içine mama gibi yap ye hergun 😊
Esra___ Imom52 Cnmm muz süt kaşar et kefir maden suyu hepsini yedim ben en başından beri 37+3de 3000 gram biraz da genetiğe bakıyor sanırım önemli olan sağlıklı olması kendini üzme doğduktan sonra kilo alırlar inş
Gulsummldr Imom52 doktorum bol protein dedi. Her türlü et süt yumurta kuruyemiş yicen dedi. Ama belkide senin gbi ince bi kız olur dedi. Tamam aldrmaya çalışalım ama belkide zayıf bi bebek olacak. Rabbim sıkıntını gidersin inşallah. Benimde 🙏🏻
Kbrmrt Imom52 Protein ve yeşil sebzeler kilo aldırdı sanırım benim kıza. Haftasından önde gidiyor hep. Bol bol kırmızı et yanına salata yemiştim🤗
Merve201119 Imom52 canım ben ilk gebeliğimde her gün muz süt ceviz yumurta kaşar peyniri yiyordum oğlum 37 de 2800 doğdu şimdiki hamileliğimde süt ve yumurta ağzıma süremiyorum muz aklıma gelirse yerim ceviz yiyemiyorum bebeğim haftasına göre bir hafta önde oyüzden çok takma sağlıklı olan herşeyden yemeye çalış
Deletedmom00012 Imom52 az geriden gelsin bisey olmaz birde onu doğurması var 😁 sütün de yararsa doğunca birden toparlar merak etme
Kaderburr Imom52 muz, süt, ıspanak, kuruyemiş, pekmez , yoğurt, Bak bunları bol bol tuket Sütü bol bol iç bir günde Kilosu normal olacaktır canım üzülme
Elanaz Imom52 Balık yemeni tavsiye ederim haftada en az iki kere balık yiyorum bebeğim her hafta en az 300 gram alıyor. Onun dışında da kalsiyum ve protein içerikli şeyler yiyip içiyorum sadece. Bunlar sana hiç kilo yapmıyor hepsi bebeğe gidiyor.
Aysegul377 Hergün yumurta süt veya ayran kuruyemiş muz yedim bilmeden tombul olck ddi sağlıkla kucağınıza alın inş