kimse korkmasın uzun uzun anlatamayacagim bebegim kovezde şuan hepinizfen dua bekliyorum.
Sabah 10 15 de dogum yaptim belden uyusturdular zeynep kamil de oldum o kadar guzel bir duyguyfu ki bebeğinizin aglayisini duymak. Ten tene temas istedim verdiler yanağıma bol bol öpüp kokladim kokusunu icime cektim.
Herkesin bebeğini odaya getirdiler ben burda tek kaldim 😔 bogazima yumru oturdu bide baska hastaneye sevk ettiler yawrumu 😔 ah kardesine o kadar cok benziyordu ki.bebeğim minnacikti simdi sut sagicam kızımın bana ihtiyaci var
Nolur dua edin bize