Merhaba inşallah bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏🏽
Benim de orta riskli çıkmıştı nifty testi yaptırdık çok şükür iyi geldi sonuçlarımız 🤗
Arkadaşların da dediği gibi bu testlerin yanılma payları çok yüksek,doktorunuz ayrıntılı ultrason yönlendirmesi yapmış umarım güzel sonuçlarla yazarsınız buraya🙏🏽 Bebeğinizle olmanın tadını çıkartın boşuna zindan etmeyin kendinize güzel günlerinizi