kızlar 10 haftalık hamileyim hiç tansiyon ölçtürmedim az önce uykudan uyandım ayağa kalktım çarpıntım var gibiydi vücudumun her yerinde nabzım atıyordu sanki titriyor gibi bi his oldu uzandım dinleniyorum başımda bi ağırlık var sanki sağlık ocağında ölçüm yapıyorlar mıdır gitsem bakılır mı acaba bilgi verebilir misiniz lütfen