Linamom41 benim de öyleydi 2 günde bir artı durdu daha sonra kimyasal gebelik oldu bu yüzden erken test yapmayı bıraktım regl 1 hafta geçince yapmak mantıklı psikoloji olarak kimyasal gebelikte kanda gebelik var ama kese yok gebelik yok regl ile sonlanıyor umarım böyle bsy yoktur sende ayrıca folik asit kullanıyırmsn 2 ay önce yaşadım bende bu durumu yarın folik asit baslycm bu ay gebelik düşünüyorum çünkü