Merhaba arkadaşlar bugün ayrıntılı ultrasona girdik çok şükür iyidi bir sıkıntı yaşamadık fakat aklıma bir şey takıldı doktor açıklığı ultasonla göremedim alttan muayene ile bakmamız gerekiyor dedi ve uzun bir aletle baktı fakat ucuna sadece jel sıktı prezervatif takmadı daha önce hamile değilken smr testine bile girdiğimde aynı alete prezervatif takmışlardı şimdi mikrop kapma olasılığım var mıdır aklıma çok takıldı sizin de böyle bir deneyiminiz varsa yorumlara bekliyorum