Zeynep_aslkn17 Kızlar kan verdim dün 420 çıktı bugün 5+3 olduk doktur folbiol vitamin ilacı verdi ne işe yarıyor acaba
_dilara8mustafa_ Zeynep_aslkn17 bende kullanıyorum bebeğin gelişimi vs için iyi içerisindeki vitaminler sayesinde hamilelik sürecindeki gerekli şeyleri tamamlıyordur diye düşünüyorum canım 🌸👼🏻
Yaprak- Bebeğin beyin ve omurilik tamamlamasına yatdımcı oluyor bide kana oksijeni artırıyor sağlıkla al kucağına canım zaten 3 ay kullanacaksın
havvaana Zeynep_aslkn17 tabiki bunu hamilelrr kullanıyor :)) ama tabi sağlıklı bir gebelik mi dış gebelik mi veya kimyasal vs için 2günfe 1 kan verseniz sağlık ocağında iyi olur düzenli artış görürseniz iyi olur, tebrik ederim:))