Kiraz13 Sobb sürekli kalkıp banyoya gitmektense ayağımın ucunda buz gibi bir şişe olması işimi kolaylaştırıyor. Tabii 10 dk tutuyorum sabaha kadar bırakırsam eriyor su oluyor etrafı.
Kiraz13 Sobb yani çevremde çok ağır geçirenler de oldu çok kolay geçiren de. Kişiden kişiye de değişiyor. Dediğiniz gibi içimizde bir canlı büyüyor tabii bunun zorlukları da olacak. Sağlıkla gelsinler inşallah 🤲
Dmrsld Kaşıntı oluyor mu vücudunuz da bende 35 haftalık hamileyim vücudum da batma hissi ve kaşıntı oluyor tahlilleri de temiz gebelik kaynaklı dedi doktor 1 hafta ellerim ayaklarim yangi simdi o geçti kaşıntı basladi