Arkadaşlar bat bir hafta sonra . Ben 16 Ocak da pik gördüm değerlendirdim . Ama sanki regl olacağım . Umudum mu tükenmiş bilmiyorum. Test yapsam çıkar mı? Bir de illa yumurtlama döneminde mi hamile kalınır ? Önceki günkü ilişkilerde hamile kalma şansı yok mu ?