Acaba 32 haftada çalışabilir raporu alıp 37 haftada çalışamaz raporu alan bağkurlu anneler var mı? Nasıl ilerliyor süreç. Benim çalışabilirim e devlette görünmüyor. Beyan verilebilecek olarak görünem raporum var onunda başlangıç tarihi çalışabilir raporumun bitiş tarihi 🤷🏻♀️ Hiç bişi anlamadım bilen var mı?