edaa1402 Allah yardımcın olsun canım. Ben sezaryanın 3. Günü tam anlamıyla toparlanmıştım bir sıkıntı olmadı çok şükür. Zaten doğumda bir şey hissetmiyorsun en büyük rahatlığı o. Ben sadece belden asağıyı uyuşturmuştum ve bacağımı kıpırdayamıyordum psikolojik olarak biraz kötü hissetmiştim o kadar. Başka korkulacak bir şey yok Allah’ın izniyle .