Kızlar buradan daha önce astralbaby sayfasından sipariş veren olmuştu bende isimli çarşaf ve hastane çıkışı birde puset örtüsü sipariş verdim ama ulaşamıyorum şimdi kendilerine instadan paylaşım yapıyolar hikaye atılıyo mesajlarıma cevap alamıyorum başına gelen var mı ya da astralbaby den memnun kalan varsa beklemeli miyim 4 gündür bekliyorum aslında ne kargoya verildi bilgisi geldi ne bişey