Aydanozen81 ben 35+4te doğum yaptım canım. 35+2de sancılarım başladı nişan geldi, acilden giriş yaptık alttan muayenede 2cm açıklığım vardı, bebekte de bende de sancı vardı. Zaten ebe alttan bakarken bebek çok aşağıda elimle kafasını hissettim çok beklemezsiniz demişti. serumlar fitiller haplarla sancıları durdurmaya çalıştılar tam 2 gün gece boyunca. Çocuğun sancıları durdu ama benim durmadı zaten son akşam artık bebeğin hareketleri kalp atışları yavaşladı. Doktor bebeğin yorulduğunu artık almaları gerektiğini söyledi sabahına zorunlu sezeryana alındım.
Senin sancıların nasıl? Düzenli mi, saat aralıkları nasıl? Yalancı olup olmadığından emin misin