Ben de normal olduğunu düşünüyorum 🥲 Planlı bir hamilelik olmasına rağmen hamile kalınca afalladım. Nasıl yapacağım, işe ara vermem gerek, hayatımı bebeğe odaklamam gerek. Gerçekten de iyi bir anne olabilir miyim hatta ben anne olabilir miyim ya diye düşünüyordum ve hala düşünüyorum istemsizce. Çok büyük bir sorumluluk bir canlıyı dünyaya getirip onu ahlaklı, iyi bir insan olarak yetiştirebilmek.
Sonra da diyorum çok eğleniriz biz bu bebişle, çok masumlar minnoşlar. Kafalar karışık anlayacağınız 🙈