Ben bildiğin müptezelimdir yani sigara içmeyi çok severim hayatımda ilk defa sigarayı bıraktım öğrendiğimde çift çizgiyi gördüğümde paketimi yeni açmıştım içinden bi tane bile almadım o an bitirdim çünkü eğer kendimi idare edersem devamının geliceğini biliyordum ve bunu bebeğime yapmak şstemedim evet ilk 3 hafta inanılmaz zorlandım evet hatta çalışan anneyim ben rapor aldım kendimi eve kapattım ama üç hafta sonra zatwn vücuttan nikotin atılıyor şu an taniki canım istediği zamanlar oluyo ama öyle kafayı yemiyorum anlık geçip gidiyo zaten sadece üç haftaya ihtiyacın var o kadar diyorum heleki benim gibi biri yapabildiyse