Mizalya33 Doğum yapanlar söyleyebilirler mi normal doğumda mı daha çok kilo gidiyor yoksa sezaryende mi , süreç nasıl oluyor , doğumumdan 2 ay sonra abimin düğünü var göbeğim gitmiş olur mu sizce ?
Tiiffany Mizalya33 2 sezeryan oldum 3.olucam İlk dogumda 1 sene içinde 30kg verdim aldıgımı verdim yani 2.dogumda 6 ay içinde verdim. Yine aynı 30 kg aldım Extra bişey yapmıyorum. Sadece suna dikkat edin. Sezeryan normal farketmez. Gebelikteki gibi süt olsun diye yemeyin. Siz ne yerseniz yiyin zaten süt olacak. Bol su için uyku uyuyun dinlenin ve aksam 7-max 8 yemek yemeyin hızlıca verirsiniz
Azraa33 Mizalya33 canım ben ilk doğum sezeryan 20 kilo aldım 40 çıkana kadar hepsi gitti göbek normal olarak gevşediği için dar gitsem görünmüyor ama illaki çok az kaldı 2. Doğum oldu 2 ayda gitti tüm kilolar 15 kilo almıştım diyetsi bi şekilde kendiliğinden gitti çocuk emzirmek önemli süt emziren kişi yatıyorsa sütü kilo veriyor
UmutsuzPolyanna Mizalya33 normal doğumda çok kilo veriliyor canım sezeryanda ne kadar verirsen ver hep bi göbek oluyo
SenaUmay Mizalya33 55 le hamile kalıp 70 le normal doğum yaptım 27 günlük bebeğim 59 kiloyum çok az göbek var kıyafetle belli olmuyor
Deletedmom_1003 Yok anam yok 45 kiloyla hamile kaldım 65 kiloyla doğuma gittim (sezeryan) 58 kiloyum hala 4 ay oldu vermiyorum alıyorum sanki 😁
Deletedmom_1003 Sila66 karın genişliği olabilir bendede 7.aydan sonra hafif belirginleşti çok aşırı göbeğim yoktu bebek fazla kilo almadı bendede 2700 doğdı
Sila66 Deletedmom_1003 Benımde çok yok gobegım ama suan 905 gram 26 haftadayım boyu falan çok ıyı dedi ama bılmıyorum 🥹
selinsmother SenaUmay bende 55 ile hamile kaldım hedefim 70le girmek doğuma 🥰 ne güzel 58 olmuşsunuz darısı bana
Summerwine Mizalya33 benim gözlemlediğim kadarıyla vücut yapısı ve kişinin beslenme tarzıyla doğru orantılı bu durum.2 ayda göbek gitmesi açıkça bana çok mümkün gelmiyor.9 ayda içinde canlı büyüyen,genişleyen bir deri var.(tabi genetik olarak şanslı azınlık olabilir)Kendimde hamilelik boyunca çok kilo aldım ve iştahım aşırı arttı şimdiden kendimi süt olsun diye çok yemeyecegim diye sartlandiriyorum
BenimKucukYazCicegim Mizalya33 kırk çıktıktan sonra pilatese başlamayı düşünüyorum ben Gerçi benim daha o zamanlara çok var. pilates vücudu toparlıyor
SenaUmay selinsmother inşallah olursunuz doğumdan sonra çok terleme oluyor her gece her gece terle attım sanki kiloyu eve geldiğimde 63,5 dum gerisi 10 15 gün içinde kendiliğinden gitti 🥰
Edafmo Mizalya33 canım sezeryanda göbek daha çok kalıyor bence. Ben 15 gün oldu doğum yapalı 10 kilo verdim ama göbeğim hala 5 aylık bebek varmış gibi 🥺 daha ileri zamanlarda nasıl olur bilemiyorum tabii