dilaraaygun2234 Esma1993 3 aylık şekeri gösteriyor o dönem fazla tatlı yemiş olabilirsiniz şeker yükleme ile ilgili değildir
Esma1993 dilaraaygun2234 detayli ultrosona gittigimde bana pekmez ye demisti kahvaltilarda tabi ben kavanozun yarisina kadar inmistim seker yuklemesinde
Bta dilaraaygun2234 doğumdan sonra geçiyormu bu seker acaba tamamen eski halimize dönüp herşey yiyomuyuz:)
minnakkurabiyelerim dilaraaygun2234 yemekten 1 saat sonra 140ın aşağısında olması yeterli. Açlık sekeri de 95 in altında 70 in üstünde olmalı
dilaraaygun2234 minnakkurabiyelerim diyetisyenim ve doktorum 120 dedi 1. Saat için normal bireylerde 140 mış
minnakkurabiyelerim Esma1993 açlık için 95 in altında olması 1 saat sonraki tokluk için 140 in altında olması yeterli