Dün akşam 2 doz ciğer geliştirici iğne oldum. Bugün akşam 2 doz daha olacağım. Bebek hareketlerinin azaldığını duymuştum ama yine de bir endişe ediyorum. Karnım sadece sertleşiyor ama hareket neredeyse hiç yok moralim bozuldu. Duruma göre yarın veya cumartesi günü doğumum var. Yarın doktora gitseydim de bir içim rahatlasaydı 🥺