Marmara’nın önünden bile geçilmez genel söylüyorum doğum olarakta asla tercih edilebilecek biyer değil Marmara’nın tam karşısında oturuyordum bekarken çevremde doğum için giden çok insan oldu mesela annem tansiyondan alamayix dediler yok bu bebek 33 haftalık dediler halbuki 39 haftalık toy çocukları koymuşlar sanki başlarına sadece kadın doğum değil tüm poliklinik olarak sevmiyorum sadece kardeşim kanser hastasıydı bazı doktorlar ilgiliydi ama genel olarak hemşire asistan hiç memnun kalmadı annemler sonra kaybettik biricigimizi o yüzden tuzlaya gitmelisin