Nurrr_33 merhaba aslına bakarsanız epidural spinal anestezinin kısa etkili hali diyebiliriz.Bu yüzden normal doğumlarda epidural(6cm açılmadan sonra),sezeryanlarda ise spinal kullanılıyor.İkisi de sizin için çok konforlu olacak hele ki sezeryan olacaksanız kesinlikle spinal olun tabi buna engel teşkil edecek bir rahatsızlığınız yoksa.Genel anestezide ilaçlar annenin kanına okadar hızlı karışıyor ki bebeğin kanına karışma riskini düşününce asla tavsiye etmiyorum.