Pamuk ay kaç kere yaşadım bunu🥲kanama alanıyla alakalı dedi 😅 pıhtı olarak düşüyormuş. Aklım gitmişti yani. En kötü gece yaşadıklarımdı🤷 onun dışında 15. Haftaya kadar devam etti kanama ve akıntı. Kanama için bir çok kez kaldım hastanede. Şimdi daha iyiyiz Allaha şükürler olsun🙏 Allah kimseye yaşatmasın. Gerçekten çok zor.
**geç döllenme vardır bende 10 gün fark vardı. Ayrıca illa kanama alanı olması gerekmiyor bazen düşebiliyor o şekilde pıhtı. Dinlemeye çalışın