Sahnedekimadam Bende joie markasını çok beğeniyorum ama ana kucağı dahil değil , maxi cosi mi almak lazım öyle de pahalıya denk geliyor yenidoğanda nasıl kullanıcaz onu merak ediyorumm takip ediyim 🤗 yanıtlayan olur belkimm
eylul1809 Sahnedekimadam sıfır ürğnler aşırı pahalı, ikinci el temiz bulmaya çalışıyorum bende pusetli şekilde