Dubletombikdoner ..ne demek by yogun bakıma aldılar bebeğimi 😣boyle olan anneler ne zaman cikti bebeginiz
2prens2prenses Dubletombikdoner canım ciğerlerinde su vardır büyük ihtimalle solunum sıkıntısı mi vardı çünkü benim kizim da yaş akciğer sendromu vardı doğduğunda ertesi gün attı ciğerindeki suyu ama 10 gün kaldı kuvezde enfeksiyon var diye
Tiiffany Dubletombikdoner gecmis olsun. Bizde aynı sebepten kalmıstık 1 hafta kalmıstı. Ciğerlerine su kactıgından solunum yetmezliği deniyordu. Makinaya baglamıslardı
Dubletombikdoner 2prens2prenses Enfeksiyon diye birsey demediler cok gecmis olsun sizede sanirim ciğerinden dolayi bizimkide
2prens2prenses Dubletombikdoner enfeksiyon ayrıca vardı canım ciğerlerinden dolayı değil ama cabuk toparlar kendini inşallah bian önce alırsın bebeğini kucağına
Tiiffany Dubletombikdoner Sezeryan mı oldunuz? Kısa sürede alırsınız bebeginizi üzülmeyin. Sizde bu süre zarfında iyice dinlenin sütünüz geliyorsa sağın az da olsa verin ki sarılık olmasın