meliha_ozen55 38+6 yarın sezeryana alınıcam lütfen dua edin çok mutluyum ama çok da korkuyorum Allahım herkesin bebeğini sağlıkla kucağına almak nasip etsin sezeryan için önerileriniz varsa yazarmısınız ilk bebek ilk heyecanlar 🥹🥹🙆♀️🌸
qnsmLk meliha_ozen55 benimde yarın 38+4 ikinci bebeğim. Rabbim yar ve yardımcımız olsun hayırla kucağımıza alalım sağlıklı olsunlarda. Kolay diyemem ama şunu unutma acı ağrı geçmeyecek gibi geliyor ama hepsi geçiyor bi şekilde 🙏
Mysmrt meliha_ozen55 önerim yok çünkü tecrübem yok ama sorum var 🤗 sezeryan kendiniz mi istediniz mecburi mi oldu ben de 38+5im cuma çatı muayenem yapılacak o yüzden soruyorum☺️
meliha_ozen55 qnsmLk ağrısı acısı bünyeden bünyeye değişir diye tahmin ediyorum normalde de acıya dayanıklıyımdır ama inşAllah erkenden ayaklanırım 🙆♀️
meliha_ozen55 Mysmrt sağlıkla kucağınıza alırsınız inşAllah benim bebeğim ters kilosuda güzel şükür o yüzden sezeryan dedik 🥲
Mysmrt meliha_ozen55 anladım siz de sağlıkla kucağınıza alın Allah kolay doğum nasip etsin inşallah 🥰