Güzel anneler ilk hamileliğim ve doğumum mayıs sonu haziran başı gibi alışveriş yaparken bu ürüne denk geldim indirimle beraber 103′e aldım. çok hoşuma gitti yorumlarda fena değil sadece 1 beden büyük alınması yönünde. Bizimde bebiş kışa kadar 6-9 aylık oluyor bende 9-12 ay aldım ama kalıbı çok küçük duruyor gözüme. Çoktandır bebek görmemişim gözümde çok küçük kaldı ürün acaba olur mu iade mi etsem bu üründen alan anneler var mı acaba?
