Merhaba kızlar 4+4 gebeyim pzt günü doktora gittim folik asit yazdırmak ve muayene için ancak keseyim göremedik benim de göğüs hassasiyeti dışında hiç bir belirtim yok oda olmasa hamile olduğumu unutucam yani beta artışımın sağlıklı olduğunu söyledi haftaya bebegide keseyim görürüz büyük ihtimalle dedi doktor ama yine de tedirginim sizler kaçıncı hafta gördünüz kalp atisini kacinci haftada duydunuz bebeği ne zaman gordunuz ?