Cayvarmiya Mbceylanli ben alt üst beşli takım ve puset örtüsü yaptırdım gayet hoş güzel yumuşacık. Biraz daha param olsaydı tulum falan hepsini yaptırırdım
MinelHaapy İnatagramdan bebegon sayfasından yaptırdım 10 lu olarak çok memnun kaldım kumaşı falan %100 pamuk
Yagmurkoksal_61 İlk oğluma tuğbakugu dan yaptırmıştım cok güzeldi . Şimdi ikinciye hamileyim bi değişiklk olsn dedm astraldan yaptrdm ikiside güzel karşılaştırınca :)
HaticeC123 Bende ınstagramda sedefnakisevi diye bi sayfa ordan yaptırdım cok beğendim.. tulum,bere,eldiven ve battaniyesi o şekilde yaptırdım 😊
Surprizzz2022 Hastane seti almadım tulum şapka eldiven yaptırdım HLSTasarim instgram yıkadım memnun kaldım . Oğlumda tam set yaptrmistim oda aysenintasarimlarii diye sayfayı ikisinden de memnun kaldım☺️
Umrnkara Ben geçen ay 10lu set şeklinde derin baby sayfasından yaptırdım 10 günde sonra elimdeydi. Çok memnun kaldım, baskı değil nakış işlemeli. Rabbim giydirmek nasip etsin inşallah 🤲❤️