Lina-Annesi vaktinde olması hepimizin isteği tabiki 🙏 ama öncelik sağlıklı olması, ben de 30+3 teyim. Hep dua ettim yaşam sınırı olan 24 hafta geçsin diye. Çok şükür zaman geçiyor. Her anne doğar doğmaz evladına kavuşmak istiyor ama yine de dua etmeliyiz küvez diye bir imkan var. Benim yengemde de yüksek Tansiyon dan hemen bebeği almak istedi özel hastane, sonra Bi de üniversite hastanesine gittiler, 10 gün falan yatış, tedavi ile tansiyon düşürmeye çalıştılar. Sonra 1880 gram ile paşa doğdu. Demem o ki bebek hayata tutunacaksa her türlü tutunuyor. Ama 1 gün bile çok önemli anne karnında. Sizin bebiş de inşallah durabildiği kadar durur 🙏